SAG vindt het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg- en dienstverlening. Wij willen aan al onze patiënten goede zorg leveren. Dagelijks werken we op alle fronten aan onze kwaliteit. Toch kan het gebeuren dat u over sommige zaken minder tevreden bent. Wij horen graag van u hoe u onze dienstverlening ervaart.

Heeft u een tip of suggestie? Vul dan het tipformulier in (verschijnt binnenkort).

Bent u niet tevreden over de gang van zaken op één van onze gezondheidscentra? Bijvoorbeeld over het (medisch) handelen, de bejegening of de communicatie? Of over MijnSAG(-app)? Laat het ons dan weten. Samen met u zoeken we naar een oplossing. Klachten registreren wij voor intern gebruik, zodat we inzicht krijgen in wat volgens u beter kan.

In de informatiefolder tips en klachten voor patiënten leest u hoe wij een klacht in behandeling nemen. Daarbij houdt SAG zich aan het SAG Klachtenreglement.

Heeft u een klacht? Vul dan onderstaand klachtenformulier in.